dimarts, 3 de febrer del 2009

Allá donde fueres, haz lo que vieres

Hola germans, torno a ser aqui amb un post musical... M'explico:

Tinc a les meves mans (metafòricament parlant) la meva primera gravació de jazz amb quartet,
gravada el passat desembre en una audició.
Per a tots vosaltres:
Red Pèrill & the circunstancial quartet
" Allá donde fueres haz lo que vieres "
(La santíssima trinitat)




Red Pèrill - piano, composició

Publio Delgado - guitarra

Josep Buch - baix

"Cidao" - bateria

Guim G. Balasch - speech XD


12 comentaris:

NeoPoeta ha dit...

No se perque no em deixa sentirlo... dolent, ho has fet aposta perque ens quedem tots amb les ganes!

Mr Towers ha dit...

Jo-der tiu, acollonant!! Estic impressionat! Molt guai.

¿me la pots passar al mail plis? es mereix un lloc d'honor al jardí

Anònim ha dit...

Yeah Man!!!

Mr Towers ha dit...

OSTIA PUTA -reitero-

El pianista del Titànic ja juga a la xampions lig

¿te'n recordaràs de nusaltrus quan recullis la copa?

Una grupi entregada i humida

Van Deal ha dit...

MArc MAthew, mola molt! jo tambe-la-li-hi vull! Com qu veig que te la esta demanant unes cuantes persones, potser fora adequat pujarla a un lloc de facil descarrega pel teu public!

Modgi ha dit...

Vostè està fent home, Redpillo. Aviat serà impossible mirar-lo als ulls sense abaixar la mirada i es podrà fer un pique amb Benicio del Toro.

chamb ha dit...

ei, sorprenent de veritat¡¡¡

aquesta es la musica que et surt millor¡¡

aviat vull veure publicat un CD¡¡

chamb ha dit...

i posan`t més home¡¡¡

Henry The VIII ha dit...

RedDanger - quin domini bandido! Congratulations!

Henry The VIII ha dit...

Collona! Se m'ha oblidat signar:

Alutacions


Henry El Nino - Nano

Mr Towers ha dit...

tio que estas d'estrella invitada al jardí

Red Pèrill ha dit...

Gràcies a tots, esteu astupendus!

Vsica Benicio del Toro i els tios durs en general!

 
Copyright © 2007 | Diseñado por Blog and Web